RINGEN ER SLUTTET

Categories Blogg

Da jeg begynte å blogge i 2011 så het bloggen min Cissilife.blogg.no. Jeg elsket den bloggen, og uforståelig nok var det ganske mange andre som likte den også, men på et tidspunkt følte jeg meg presset til å slette den. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger siden jeg har angret på nettopp det.

Jeg har angret på at jeg lot meg påvirke av andres meninger om hva som var greit å dele og ikke på min blogg. Men det gjorde jeg altså og det gjør jeg fremdeles.

For samtidig som gleden over at jeg fikk tilbake Cissilife navnet på bloggen var stor så mistet jeg fullstendig motivasjonen til å blogge. Hva som skjedde er ikke så nøye, men det tok fra meg all gleden i forbindelse med bloggen og når sant skal sies så er den fremdeles helt fraværende.

Jeg sitter her og skriver nå bare fordi jeg må være aktiv på bloggen så den ikke blir automatisk slettet. Hvor lenge jeg gidder det gjenstår å se, for slik det føles nå så får jeg neppe motivasjonen tilbake og da er det meningsløst å kaste bort tiden min på dette. Men jeg skal prøve litt til, i håp om at motivasjonen og skrivegleden kommer tilbake…

 

Klem Cissi

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *