DAG 1

Categories Trening

Jeg må jo nesten starte med å si godt nyttår!

Hadde du en fin feiring i går? Det hadde jeg! Vi var som vanlig på middag hos et vennepar og tradisjon tro ble det servert kalkun. Maten var nydelig, drikken var god og selskapet var fantastisk. Kan man be om mer? Jeg må si meg strålende fornøyd i hvert fall. Men det aller beste med gårsdagen var at det var så lite fyrverkeri. Jeg er så glad på alle de stakkars dyrene som blir veta skremt hver nyttårsaften sine vegne! Glad for at det var så lite fyrverkeri mener jeg. Aller helst skulle jeg sett at det ikke var fyrverkeri i det hele tatt. At vi tok litt mer hensyn til dyrene rundt oss.

Vi har en av de selv. Av våre to hunder er det en som ikke bryr seg nevneverdig om fyrverkeriet og så har vi en som stresser noe voldsomt på grunn av det. I går var heldigvis en litt roligere nyttårsaften for han.

Dagen i dag, dag en i det nye året, har foreløpig gått som planlagt. Jeg har vært ute og fotografert litt, gått tur og nå skal jeg straks på trening. Litt husarbeid har jeg og fått unna innimellom så jeg må si meg fornøyd med innsatsen på årets første dag. Eller, jeg skal si meg fornøyd når jeg kommer hjem fra trening litt senere i kveld. For planen min for i år er å komme meg ut av denne fordømte godstolen og bort fra tv skjermen. Jeg vet at jeg har sagt det en million ganger, men jeg sitter alt for mye i ro og glor på tv og det gir meg absolutt ingenting. Jeg vil heller fylle året med dager som i dag. Dager der jeg er opptatt med å gjøre ting og derfor ikke har tid til å sette meg ned og blogge før kl 18.30 og slett ikke har tid til å se på tv før enda senere på kvelden. Jeg vil bruke dette året på å leve, rett og slett!

Og et sted jeg virkelig føler at jeg lever er på trening så nå skal jeg hoppe i treningstøyet og ta fatt på årets første økt.

 

-Cecilie

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *