JEG ER KLAR FOR ET NYTT ÅR!

Categories Blogg

Nyttårsneglene er lagt, boblene er lagt på kjøl, kjolen er prøvd (og passet) og jeg er klar for å avslutte året. Ikke for det at 2022 har vært et dårlig år på noen måte, men jeg har tro på at 2023 skal bli et enda bedre år. Det er jo i stor grad opp til meg og jeg skal gjøre alt jeg kan for at 2023 skal bli mitt år.

2022 var året der jeg tok noen viktige livsstilsvalg. Jeg sluttet å røyke og begynte å trene. I løpet av året har jeg lagt til meg noen gode treningsrutiner, men jeg har likevel lagt på meg 10kg dette året. Mesteparten etter at jeg sluttet å røyke…. Men 2023 skal bli året der jeg går ned 15kg og jeg vet at jeg kommer til å klare det. Jeg gleder meg faktisk til å ta fatt på den reisen.

Jeg skal videreføre de gode treningsrutinen fra i år, samtidig som jeg skal fokusere mer på hva jeg spiser. Det kommer nok til å skinne gjennom her på bloggen i det nye året, for jeg har også bestemt meg for å bruke mer tid på bloggen i det nye året, men da blir det mer som en hverdagsblogg med mindre fokus på refluksoperasjon biten. Men likevel er det relevant på denne bloggen, for det at jeg nå kan leve et aktivt liv er en av mange positive konsekvenser av den operasjonen så en hverdagsblogg om livet her og nå vil likevel være en skildring av livet etter operasjonen.

Blant annet skal jeg bruke våren og sommeren på å gå i fjellet. Det skal bli en del av hverdagen. Den følelsen jeg fikk når jeg var på denne toppen her er en følelse jeg higer etter å kjenne på igjen. Målet med treningen nå i vinter vil derfor først og fremst være å trene meg opp til å kunne gå noen ordentlige toppturer. Og med samtidig fokus på kosthold så satser jeg på at vekttapet kommer av seg selv.

Jeg har i det hele tatt mange planer for 2023 og jeg gleder meg til å ta fatt på det nye året.

Fotografering står høyt på prioriteringslisten for neste år! Jeg savner det noe helt forferdelig og håper at jeg skal klare å finne tilbake til den gleden jeg følte på når jeg så verden gjennom linsen før. Den lidenskapen jeg hadde for foto hobbyen har jeg aldri hatt for noen annen hobby og den vil jeg så gjerne finne tilbake til. Det ga meg så utrolig mye.

Tema for 2023 blir altså blogg, trening, kosthold, vekttap, fjellturer og foto. Det blir tema i hverdagen min og det blir tema her på bloggen. Forhåpentligvis klarer jeg å levere innlegg med litt kvalitet og jeg blir som alltid veldig glad om du vil følge meg på reisen!

 

– Cecilie

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *