DRITTUKE!

Categories Blogg

Det var ikke meningen å bare gå i hi og bli helt stille. Jeg var jo inne i en sånn god flyt og hadde en veldig grei plan for hva jeg ville skrive om og når, men så ble jeg syk. Skikkelig syk. Altså, ikke sånn alvorlig syk, men skikkelig dårlig.

Det begynte med feber og dårlig allmentilstand, som forholdsvis raskt utviklet seg til bronkitt. Men det som skjedde videre var at bronkitten provoserte astmaen min noe voldsomt så det har vært et par heftige astmaanfall gjennom uken.

Det ene så heftig at jeg endte opp på legevakten. Takk og pris at jeg bor 5 minutter unna liksom for akkurat det der var litt ekkelt.

Trening har selvfølgelig vært et ikke tema denne uken og kosthold har jeg ikke ofret mange tankene. Den største bekymringen min, believe it or not, er at jeg ikke er i nærheten av å ha spist nok hele forrige uke.

Den gamle meg hadde jublet over dette og sett det som en anledning til å miste et par ekstra kilo. Den nye meg har tilegnet seg nok kunnskap til å absolutt ikke tenke den tanken. Kunnskap jeg absolutt vil dele med deg, sammen med alt annet jeg brenner for å formidle, fremover. For heretter skal bloggen være en del av hverdagen min. En del av rutinen min og en stor del av det jeg prioriterer som viktig for meg.

Du hører kanskje ikke fra meg hver eneste dag, for det er absolutt viktigere for meg å poste innlegg av en viss kvalitet fremfor å poste bare for å poste, men jeg kommer absolutt til å blogge kontinuerlig og jeg håper du vil følge meg. Men akkurat nå er hovedfokuset mitt å bli frisk så jeg er fit for fight igjen etter påske. Jeg har store planer og jeg gleder meg til å dele de med deg!

Klem Cissi

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *