NÅ ER JEG GLAD!!!!

Categories Blogg

Altså, jeg var helt sikker på at bloggen var borte. Jeg har jo ikke akkurat vært så aktiv her så jeg trodde de hadde stengt den. Samtidig fikk jeg det ikke helt til å stemme for jeg fant den jo på adressen og kunne lese alle innlegg, men når jeg prøvde å logge inn fikk jeg bare feilmelding. Sånn har det vært i et par uker og jeg har vært kjempe lei meg, for nå er endelig motivasjonen og skrivelysten tilbake og det er jo her på Blogg.no jeg helst vil være. Derfor ble jeg så glad i natt når jeg endelig fikk logge inn. For en gangs skyld var det helt greit å ligge der og vri på seg og ikke få sove. Men så ble jeg litt stresset og.

Jeg har det jo med å overtenke alt så når jeg endelig hadde fått logget inn så var jeg livredd for at den da skulle slettes fordi noen  ble oppmerksom på at det ikke hadde vært aktivitet på lenge. Som om det satt et menneske og overvåket alle bloggene klokken 04 på natten. Og enda verre var det at jeg hadde fult program hele dagen i dag og derfor ikke fikk satt meg ned for å skrive før nå på kvelden.

Men nå er jeg her, og nå blir jeg en stund!Det har skjedd så mye og jeg har kommet så langt på denne livsstilsendringsreisen min at jeg kan ikke ikke skrive om det. Det bare kan jeg ikke, for så bra som jeg har det nå det unner jeg alle å få oppleve!

 

Klem Cissi

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅ ER JEG GLAD!!!!

  1. Velkommen tilbake 😀
    Det stemmer at blogg.no ikke ønsker at det skal hope seg opp med inaktive blogger på serveren deres, men det skal iallefall bikke 6 mnd (og antagelig en ignorert advarsel på mail) før den ev. erklæres ‘død’, så.. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *