FORVIRRET?

Categories Blogg

Du har kanskje lagt merke til at det har blitt postet flere innlegg på en dag på denne bloggen som ikke helt samsvarer med innholdet i de ulike blogginnleggene? Kanskje kjenner du igjen innleggene fra bloggen livetetteroperasjon her på miniblogg? Vel, det er fordi jeg valgte å lage et nytt navn på bloggen min og eneste måten å gjøre det på, så vidt jeg klarte å finne ut var å lage en ny blogg. Så da gjorde jeg det.

Livetetteroperasjon ble litt for uspesifikt følte jeg. Det var mer riktig å få med at det er refluksoperasjon jeg snakker om så derfor laget jeg denne nye bloggen og har de siste dagene brukt tiden til å kopiere innleggene fra den første bloggen over til denne. Nå er alle de gamle innleggene kommet med her på den nye bloggen så da kan jeg igjen begynne å oppdatere dere på hvordan det går. For ting går stort sett bra. Allmenntilstanden er ikke helt på topp, men jeg mistenker at det skyldes vitaminmangel. Jeg ba legen om å ta blodprøver for å sjekke dette forrige uke så jeg regner med at jeg får svar på det i løpet av kort tid nå. Skulle det derimot vise seg å ikke være noe vitaminmangel på gang så må jeg kanskje ha meg en tur til legen igjen for helt i form er jeg ikke. Men jeg føler meg ikke syk på noen måte, bare veldig slapp og sliten. Som om kroppen plutselig visner og bare det å sitte oppreist blir tungt. Har hatt det sånn før og da har det alltid vært mangel på både vitaminer og jern i kroppen, noe som er ganske vanlig for oss med UC.

Vi har, til tross for en litt redusert allmenntilstand så smått komt i gang med oppussingen og med små pauser innimellom så klarer jeg heldigvis å bidra. Bortsett fra noen små, udefinerbare ubehageligheter som kommer og går i magen så har det gått helt fint å jobbe heldigvis. I dag skal vi ut å se på tapet til soverommet og det gleder jeg meg til selv om det å gå i butikker er litt utfordrende for tiden. Jeg blir rett og slett stresset og uvel, klam og kald, svimmel, huden i ansiktet begynner å prikke og jeg føler at jeg ikke får luft. Jo da, jeg vet selv at jeg her beskriver et begynnende panikk anfall og jeg er fullstendig klar over at det er det som foregår når jeg er inne på butikken så jeg klarer å bevare roen heldigvis, det er bare sykt ubehagelig mens det står på og noen ganger henger det i noen timer etter at jeg har kommet hjem. Men jeg skal få kontroll over det der igjen, det er bare en ny kneik jeg må over og den utfordringen tar jeg på strak arm!

Du skal få en litt mer utfyllende oppdatering på hvordan ting går i morgen. I dag ville jeg egentlig bare titte innom for å si at det fortsatt er meg som skriver og hvorfor jeg gikk fra en blogg til en annen. Takk for at du fortsatt følger meg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *