JEG KOMMER STERKERE TILBAKE!

Categories Blogg

Så gikk det plutselig litt tid uten at jeg ga lyd fra meg på bloggen da. Men jeg har ikke gitt opp altså, jeg har bare hatt det travelt og samtidig ikke vært helt i form så overskuddet har liksom ikke vært der. For jeg vil ikke bare skrive den type innlegg som jeg skriver nå, helt impulsive innlegg som egentlig ikke handler om noe. Jeg kommer derfor til å bruke desember til å planlegge blogg året 2023 samtidig som jeg kommer til å titte innom her i ny og ne med mer overfladiske, hverdagslige innlegg.

Akkurat nå sitter jeg og koser meg i dunkelt lys fra adventsstjerne og stearinlys og venter på middagen som min kjære holder på med på kjøkkenet. Det er så godt med sånne dager. Og nå er jeg ganske bortskjemt med at jeg ofte får middagen servert uten å måtte lage den først og det er noe jeg setter pris på.
Etter middag skal jeg kose meg med et glass rødvin og bare nyte adventskvelden. Jeg elsker denne tiden! Og i bakhodet ligger tanken om at det å glede seg over god mat og et glass vin igjen ble mulig for meg fordi jeg fikk den operasjonen. Det var pyton den første tiden etter operasjonen ja, men hjelpe meg så takknemlig jeg er for at jeg ble operert!

Håper du har en fin adventstid!

 

– Cecilie

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *